time for school

Godmorgon!
Dagen har börjat med att jag snoozade för länge så dagens första träningspass flyttades från 0800 till 0900. Eftersom jag just nu går på ett speciellt kost och träningsprogram utfört av min dietist så  inkluderar detta en timmes promenad om dagen. Den utförde jag nästa med bravur.

Det är så sjukt halt nu i Malmö för snön har kommit igen, så när jag vandrade genom pildammsparken fanns det ju självklart X antal isfläckar som jag inte såg. Halkan var ett faktum men jag ser det som om att jag övade på mina moonwalks step om någon undrar. Jäklar vad grym jag kommer vara om några veckor.

Idag väntar kursens första seminarie och jag skall ligga lite laidback om man säger så. Vet inte hur mycket som man behöver göra och uppgiften har varit lite klurig. Så taktiken är att avvakta och se och sedan gå till attack. Jag kallar det operation smartskalle.

Sedan väntar kaffe med Lillzeko och kvällsträning på fäktningen.

Måste skriva rent lite anteckningar först! Hörs sedan babes!

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0