Monday again

En ny vecka och nya tag. Denna veckan kommer jag åka till Polen på Grand Prix tävling mellan torsdag och söndag med min mamma och hennes fästman. För en gång skulle känns det bra! Lugnt liksom, ingen stress eller vissa kännetecken på stress som jag brukar känna inför internationella tävlingar. Jag känner ingenting.
Det har jag lärt mig är ett gott tecken.


Det enda dumma är att jag missar melodifestivalen. Ni som känner mig vet att jag älskar den. Men det kanske är lika bra att missa den. För vilket jävla fjantfiasko det har varit i år. Allt från låtar till hela programmet. Seriöst vet jag inte om jag skall skratta eller gråta. Vad håller SVT på med? Om de tror att en parodi på barnprogrammet är ett bra sätt att göra Melodifestivalen på så är nog svaret nej. Inte ens barn vill titta på detta!! Årets mest glittriga och glamourösa TV program har blivit något så patetiskt så att det inte ens finns ord för det. Om jag gissar rätt så kommer många parodier på detta skämt göras under året!


Hela helgen har jag tagit det lugnt vilket har varit så skönt! Har inte haft några teknikprylar igång vilket har varit behövligt.

Denna dagen har bestått av föreläsningar på en ny delkurs, träning, lite höftont, sovmorgon, alltså en ganska bra måndag - förutom detta väder. Hade varit trevligt om det kunde bestämma sig någon gång.



Ett litet inlägg måndag morgon. Imorgon väntar frukost med L och sedan skola och träning.

Ciaociao







Kommentarer
Postat av: Anonym

SPANA IN MIN BLOPPIS :)

2011-02-22 @ 18:05:44
URL: http://litenbloppis.blogg.se/
Postat av: susse

haha, håller med dig helt angående melodifestivalen! :D

2011-02-23 @ 17:00:40
Postat av: Anonym

Lycka till till helgen! Gött att höra att du inte e så stressad. Bamsekram;)

2011-03-09 @ 20:08:43
Postat av: Anonym

uppdatera!

2011-03-23 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0