Make Love Not War

Godmorgon läsare!
Det har varit några dagar av intensivt läsande inför veckans hemtenta som kom ut igår. Två frågor - inga konstigheter! Detta fixar vi.

Träningen i Danmark igår har satt sina spår i min kropp kan jag säga. Fy fan vilken träningsvärk. 2,5 timmars pass med uppvärmning, benarbete och teknikträning, fysträning och sedna fäktning. Det är så bra träning att jag inte vet vad jag skall säga. Varje tisdag kväll kommer jag befinna mig i Danmark. Ett plus är att det spelar riktigt snygga fotbolls och handbollskillar samtidigt på planerna och lokalerna brevid. Så tråkigt för dem bara. Jag kommer ta tillfället i akt att inspireras från deras träningar.

Kate Perry - Firework spelas nu för att börja tagga lite till att skriva. Behöver skriva klart fråga 1 och halva tvåan idag. Sedan blir det italienska och träning med min kusin.

Ni kanske undrar varför jag inte skrev något på alla hjärtans dag? Jag måste medge att jag vaknade lite depp men efter ett tag insåg jag att alla hjärtans dag inte bara är till för alla som är kära. Det är kärlekens dag och det finns så många olika typer av kärlek, hela dagen var jag därför upptagen med att sprida kärlek till vänner och familj och tänka på personer som inte har några vänner/familj alls. De behöver också kärlek.

Dessutom blir jag glad av att se alla kära par, visst tråkigt att man inte har någon att vara kär i . Men lyckan från de paren ger iaf mig energi!.



ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0