Culture became trouble

Goddag världen! Sent inlägg idag men har spenderat mestadels av mina vakna timmar på gymmet med vad jag tror var höjdhopparen Linus Törnblad - en riktig pudding! Idag körde vi inte på taktik tvinstjej på crosstrainern för jag var inte riktigt på det humröet utan jag tog på mig rollen för att visa min kulturella sida. Läsandet av Bingo Rimers biografi gjorde de första 25 min väldigt snabba men när nakna porrbilder på Carolina Gynning dök upp i boken utan min vetskap tyckte nog både Linus och jag att den kulturella taktiken inte passar in på gymmet.

Idag är det Lollos inflytningsfest och ett flertal tjejer från Göteborg har entrat Malmö vilket är underbart, men eftersom jag har tenta nästa vecka spenderas min dag inte i solskenet utan i stället hemma med kaffe och hemma bakade chockladmuffins med valnötter och banan samt tankar från de gamla grekerna och filosfer fram tills idag. (Ja jag vet att jag inte får äta för dietisten men drog upp tränandet imorse och ner på lunchen så det går nog jämt ut hoppas jag)



Den dåliga updateringen beror på tentaångest..

Ciaociao

Just nu letar jag efter en kuvertväska i någon tjusig färg, typ orange!
I love it






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0