Wierdoooo

Ciao gott folk! Har vart ute på landet några dagar och försökt uppdatera från mobilen men det har inte gått så bra. Några lugna, varma, soliga dagar har bytts ut mot några dagars jobb för att sedan på måndag bli "ledig". Tyvärr har jag inte sovit så bra i natt. Vet inte varför. Vaknade av att min bror välte min systers necessär i badrummet och det första jag tänkte  var; "Aha ännu en skottlossning i Malmö". Herregud skadad människa är vad jag är.

Det sjukaste inträffade precis på Hemköp som ligger brevid mitt jobb. Tydligen har en naken man insmetad med bajs sprungit in och vänt. SÅ ingångn till centret lukatar inte så trevligt om man säger så.

Back to work friends. Mer uppdateringar senare..

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0