Valet och kvalet

Bloggar från jobb vilket kanske inte är det mest moraliska men det är verkligen helt tomt på Entré. Det är som de tomma korridorerna på Hogwarts. Allting ekar. Men i vilket fall som helst så försöker man se proffesionell ut. Filmen som min kusin och jag skall se ikväll blir bridesmaides. Verkar vara en riktigt bra film. Älskar sådana filmer.

Hur som helst så har jag funderat på en sak. En tjejkompis hittade den mest perfekta lägenheten på blocket för en otroligt bra hyra. Jag har använt min stalkerteknik och försökt kolla upp mannen som vill hyra ut den. Svårt att få mkt info men han verkar reko. Frågan är om man vågar hyra något via blocket med tanke på mängden psykopater som finns i vår värld. När jag bodde med tjejerna i vår stora lägenhet fick vi den via blocket och vi hade visserligen otrolig tur!

Hur som helst, skall hon försöka få den eller skall hon hoppa det?


Ciaociao

G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0