Better late then never

Blir ett otroligt sent inlägg efter en lång dag. Planeringsmöte på Swedbank stadion med Coach och en av initiativtagarna till MIA (Malmö Idrotts akademi) Jan-Olov Jakobsson. Planeringen gällde hur jag kommer att använda mig av stipendiet till fäktningen som jag fått i år också. MIA hjälpte mig otroligt mkt förra året och jag hoppas självklart att det kan hjälpa mig lika mycket om inte mer till,

Efter det blev det plugg med Holken på stadsbiblioteket som gick otroligt bra. Brukar alltid få massa tröttetsdippar men inte denna gången. Övningspapprena bara flög fram färdiga efter färdiga. Eller ja nu kanske vi inte skall överdriva men nästan iaf. 6 dagar kvar snart till tentan.. AAAHH.

Skall snart gå och lägga mig för är otroligt trött och hela huvudet känns slajmigt av info. Imorgon består dagen enbart med plugg tillsammans med söta Caroline W som pluggar även hon till en tenta.. Alltid kul med sällskap och det blir bra och roliga pluggpauser (kanske ibland för många haha.)

har suttit och dragit mig hela kvällen för att skriva två viktiga mail - allt för ja vet inte hur jag skall formulera mig i dem.. Ååååh får väl lösa uppgiften nu!

Godnatt

ciaocioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0