Godmorgon!

Godmorgon! Det verkar som det fina vädret verkar hålla i sig. Strålande sol idag. Och självklart skall jag jobba.. Men idag blir det med SL så vi får se vad för roligt som händer idag! Ikväll blir det nog bio med kusinen C. Är sugen på ngn riktigt tjejfilm och Harry Potter har jag redan sett så vi får se vad vi hittar!

SKa försöka plugga nu på morgonen till tentan (eller tentorna) som jag skjutit upp på i italienskan. SÅ segt när det är fint väder och det går ju inte lättare att plugga i detta vädret för jag somnar bara i solen.

Well.


Nä nu får jag sätta igång. Dagdrömmandet hjälper mig inte så mycket nu. Skall ringa mamma med för vi funderar på en lång weekend i Barcelona.

ciaociao




Bild från Kroatien förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0