Det är så logiskt alla fattar utom. DU.

Ibland blir jag SÅ JÄVLA trött på mig själv. Varför gå omkring att oroa sig. Allting löser sig ju ändå! Hade missuppfattat detta med 75 % klarade delkurs tentor. Det var om man skall få tenta kommande kurs, men man får fortfarande läsa kursen. Det är bara att jag måste tentat av tidigare kursers tentor innan jag kan tenta den kommande kursens tentor. Helt logiskt. Och här har jag gått och oroat mig för INGENTING. Allting har en naturlig förklaring som någon vis person har sagt. Det är som Petters toner visslar i ens huvud; Det är så logiskt alla fattar utom du"

Jo jag tackar ja!

Dagen spenderades först hos den bästa av de bäst, Min mentala tränare Kristina. Hon lättar min ångest, hon ger min frågor och funderingar svar och ja hon är helt enkelt Gud. typ.

Hon tvingade mig nu att ha sommarlov och inte tänka på någonting som har med skolan att göra, och visst det är svårt men jag försöker.

Tog en promenad genom Malmös Central Park - Pildammsparken och sedan in till stan för att sätta mig på Café Erik, äta en god ciabatta, dricka en underbar latte och läsa en bok. En riktigt bra sådan. Ninni Schulman - flickan med snö håret. RIktigt bohemiskt av mig och när jag satt där med pappersbladen mellan fingrarna, en halvdrucken kall latte för boken hade tagit min uppmärksamhet - då lovade jag mig själv att göra sådant oftare.

Möte upp AN i stan och nu är jag hemma. Några timmar ledigt innan träning. Skönt att komma igång igen!

För att sätta färg på vardagen s blev det ett armband till samlingen. Och ja det blev ett block till skolan. Men man måste ju vara förberedd.







Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0