Call for emergency

Precis när det andra inlägget skrevs var jag tvungen att ringa securitas. Jag blir så jävla arg när detr inte finns respekt för människor. Två småkillar kommer in och börja stora när jag har en annan kund. När de går ut så säger den ena till mig "Bara så du vet har jag stulit". Jag vet inte om jag skall tro honom men frågar kunden jag hade samtidigt om hon såg ngt och hon hörde prassel.

Nu vet jag visserligen inte om de tog ngt men som principsak ringde jag till väktarna.

Jag blir så jävla arg. Var finns respekten och uppfostran i det här samhället för just ett bekvämt samhälle?? Jag hoppas att de blir tagna och får lära sig ett och annat. Herregud tio år och redan tjuv. Vad fan är det? Och var fan är föräldrarna? Skolan? Ja vilka vuxna som helst som kan vara bra förebilder. Vilken mamma vill att deras barn skall vara grovt kriminella om mindre än fem år. De killarna är på god väg iaf

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0