Around

Tillbaks från träning och nu har ett svinkallt väder entrat Malmö.. Fy fan.. Eftersom jag var lite lat och inte orkar laga någon mat så blev det en specialité di Malmö. FALAFEL! Så gott

Nu är det så mina vänner att enorm beslutsångest har vält in över mig. Vad sjutton skall man läsa till våren??
Jag tar ju paus i mitt program för att läsa italienska så att jag sedan kan läsa italienska i Milano på min utbytestermin. Och igår kom kontrolluppgifterna från studera.nu hemsidan. Där stod det också vilka man har platsgaranti på etc. Vad skall man läsa? Det blir inte mer än 45 poäng (150 %) eftersom det räcker och blir över men jag vet verkligen inte mer än att det blir 15 p italienska och sedan 30 p..??

You get it

Eftersom jag är lite av en nörd (och det står jag för) när det kommer till skolan så vill jag verkligen läsa ALLT - av det jag är intresserad av såklart.
Så då är frågan blir det ryska/mänskliga medborgar rättigheter i mellanöstern/ politiska sturkturer i mellanöstern/danska/Juridisk översiktskurs/statsvetenskap?

+ italienska

Det är nästa som man får leka leken vem skall bort? Tre skall bort, och frågan är vilka två som hör ihop?

Tankar och idéer tas gärna emot för nu är det halvpanik.




Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0