Klick it out

Sent inlägg idag!

Det finns något som jag verkligen avskyr och då menar jag verkligen avskyr. Att stå i kö. Och inte vilken kö som helst utan den J*VLA telefonkön!

Skulle höra med ett elbolag som skulle skicka en slutfaktura till mig för jag har sagt upp mitt abonnemang hos dem varför de inte har skickat fakturen, trots att de lovade mig att jag skulle ha den måndagen 15/11 (!?). Men nej först när jag ringer så KLICKAR telefontanten mig (som förövrigt är radiostyrd - vilket blir en ännu större förnedring) för att sedan bli nummer 65 i kön och därefter klickar de mig igen när jag kommit ner till nr 50. Nej tacka vet jag mail. Nu har elbolaget fått ett inte alltför trevligt men inte allt för otrevligt mail heller. Bäst för dem att de svarar.

För övrigt har dagen kantats av lite beslutsångest men mer efter träningen. Nu fäktning!

Ciaociao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0