fly away

Liksom en människa lyckas lösa den svåraste gåtan, liksom ett barn tror på sager och ting, tror du och jag äntligen på varandra. Vi har lyckats lösa det jag inte trodde du och jag kunde. Vi försöker båda, du lite mer. Det du vill bevisa av din förbättring har lyckats och det känns som du nu har den realitet och verklighet som krävs för att förstå de problem som vi har haft. De problem som jag hoppas aldrig kommer att komma igen. Hoppet är det sista som lämnar människan och trorn är det jag lever på. Det jag alltid har levt på och det jag alltid kommer leva på. Tron från sagoprinsessor i fjärran land har utvecklat sig till tron att leva lyckliga i alla sina dagar, precis som sagorna slutar. De sagor du en gång läste för mig, det är de sagorna jag tror på. Det är de lyckliga historierna som aldrig tar slut, som kan upprepas om och om igen. Det är sagorna som får mig att tro

Jag tror vi har lyckats, och nu talar vi samma språk. Vi är medvetna om problemen som varit och vi är medvetna om de lösningar som vi har antagit oss.

Kärlek är det som gör oss starkare, det är det som får oss att tro. Samtidigt är det ens värsta fiende. Men den kärlek du har gett kan bara göra oss starkar, det viktigaste är att förstå, vilja lösa och tro på framtiden. Till dig som fortarande lever på onskan arghet, lös problemet och gör det med förståelse för varnadra. Det blir alltid bra. Allting kommer alltid att på något sätt lösa sig! Allt till oss 4.

Forgive and forget, remember, believe, love. Lev efter orden för orden utgör dig som person. Det är orden i den verbrform de står i som kan utgöra ditt liv. Glöm men samtidigt glöm inte. Kom istället ihåg. Allt det goda och allt det bra. Ändra det dåliga som du anser att ni har.

För om man skall ändra något i sitt liv, ja då är det upp till en själv. Det är bara du och det är du som äger ditt liv, Det är du som bestämmer vad som näst skall ske. Just remember.



För mig är du speciell, du föstår och du förlåter, det är du som ger mina frågor svar, och det är du som jag vet alltid kommer finnas där i alla mina dagar. Så länge som de dagarna fortfarande finns kvar..

I love u



ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0