fortfarande existerande?

Frågan är om bloggen fortfarande skall existera? Förtillfället och sedan jag flyttade ner till malmö har den varit ett stressmoment, även fast det är kul att blogga..

Just nu känner jag att mina uppdateringar verkligen inte räcker till, har ingen ork. Massa andra saker kretsar det omkring istället. Våren är här och jag mår bra! Är i Göteborg nu för att fira födelsedagar, och till er kära vänner som jag inte hört av mig till. Lugn jag har verkligen inte glömt bort er, men helgen är fullspäckad så jag har inte så mkt tid över till att träffa er! Tyvärr! Fy..

Nej jag vet verkligen inte om jag skall lägga bloggen på hyllan ett tag till, tills dess att det inte är ett stressmoment längre.

För den är ändå rolig att ha  kvar, för mig blir det en dagbok.. Varje inlägg jag läser vet jag exakt vilken dag det var jag skrev det! Ända sedan inlägg 1, nu har det blivit 1010.

Sjukt.


ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0