Varför-därför-vad-hur?

Illamående attackerna avlöser varandra. Ångest, skratt, lycka och en stor oförståelse sveper som kalla vindar mot mitt ansikte. En för en och alla på en och samma gång.
En ovisshet som jag inte förstår samtdigit som sanningen är nära. Sanningen som jag förstår.


Jag klarar mig, det gör jag alltid, men ovissheten och saknaden är det som är värst.
Om jag bara kunde få förstå dina tankar och ord. Förstå vad du menar och förstå vad du känner. Förstå "varför" blev just därför.




Melissa Horns beskrivning "kvar i nått jag lämnat" är en exakt beskrivning.

Idag är det måndag, och denna veckan kommer att bli så bra som möjligt. Stockholm på torsdag till måndag.


Det kommer bli väl behövligt

Nu är det att väcka JvP.

Time for school!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: AS

Skönt att du börjat blogga igen Gaby!! DU HAR VARIT SAKNAD!

2010-02-15 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0