no more ms fatso

Godmorgon! Sitter med en kopp chai thé och väntar på att fröken L skall vakna. Det vankas kaffe på Malmös centro och sedan är det promenad, eller om det är promenad och sedan kaffe. Fettisdagen idag, vilket innebär att man får äta semlor, så blir det inte för mig!. Nej nu skall det bli en riktig hälsomänniska utav mig. Skall ordna mitt gymkort idag, det blir fäktning fem gånger i veckan, äta bra, gymmet iaf 3 gånger. Nu jävlar skall fettet brännas och resultaten komma.

Idag är det en ledig dag från skolan så det blir att vara hemma ta tag i sitt liv lite med plugget, sedan är det träning ikväll..

Nu är det bara två dagar kvar tills jag befinner mig i Stockholm! Skall bli såå kul att komma upp och hälsa på alla!

 Nu skall jag hoppa in i duschen! Catch you later

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0