Energyless

Förlåt för dålig uppdatering! Men med en massa drama det senaste dagarna plus tentastress så har energin lite grann gått ur mig. Har varit fruktansvärt trött och hängig och lite nere. Men nu är det tillbaka med nya tag, även om det mesta denna dagen har gått emot mig.

I lördags var det tenta time och den gick superbra! Sedan där efter kom ett illamående utan dess like! herregud! Jag sov i fyra timmar.. Sedan blev det bättre! Utgång med tjejerna - helt ärligt så hade jag förväntningar på kvällen men de upplevdes inte. Men det är väl lite så det är? Med tjejerna innan är det hur kul som helst men sedan kan inte den känslan av lustfylldhet och rolighet bli samma ute, speciellt inte när jag visste att kvällen skulle bjuda på dram och oväntade överraskningar. Söndag var det bara jobb och sedan hade jag och AN adventsmys.

Dessa dagar har kantats med plugg och jag börjar fundera på hur mkt jag egentligen skall orkar mer. Två kursen samt träning - det är verkligen krävande. Och missar jag något ja då skapas genast en enorm ångest. Som igår när jag var hemma och pluggade istället för att träna. Men samtidigt så måste väl skolan gå före, eller?

Julen närmar sig med stormsteg och jag har idag öppnat första luckan på min hellokitty chockladkalender som jag fått av AN samt hängt upp två enorma julkulor i fönstret. Hade först tänkt att ha en gran men temat vitt, elegant och magiskt - men det hade nog skapat en stor barrhög, och hur hade jag fått hem den???

Nej det fick istället bli en sjukt bra spellista på Spotify som mina kära kan få ta del av. Älskar den!

Nu är ja på biblioteket med Holken och Lillzeko. Har inte så mycket motivation att skriva på uppsatsen idag eftersom tentan på lördag känns viktigare, men behöver ta tag i den med. Italienskan får bli ikväll/inatt

Glad första december på er !!




ciaociao

Kommentarer
Postat av: Julia

Tönt

2010-12-04 @ 16:49:15
Postat av: Julia

Hej Älskling! Det är inte jag som skrivit tönt ovanför här bara så du vet. Hehe! Ja vill att du ska uppdatera mer så vi kan vara bloggmatees. Lovee yaa

2011-01-14 @ 07:20:28
URL: http://juliavp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0