I´ve forgot my strenght



Har vart hemma ett tag nu från tävlingen. Kom hem vid fyra tiden och sedan dess har jag verkligen inte gjort ngnting mer än att ha tagit ett varmt bad och i princip somnat i det ! HAHA.

Med Whitney Houstons vackra stämma på från hennes nya album så känns allting bara så bra idag. Vann tävlingen i Göteborg och det kändes trots omständigheterna runt att jag varit sjuk och inte är lika vältränad, riktigt bra

Whitney Houstons nya album älskar jag, mer behöver jag inte säga.

Middag med C  och Mam idag klockan åtta och sedan får vi se om det blir ngt efter det. Är sugen på att sitta på ett softställe, dricka drinkar och spendera massa tid med en utav mina allra äldsta och bästa vänner (C).

Nej en liten powernap sitter fint nu så kanske min huvudvärk försvinner..

ciaociao



Kommentarer
Postat av: sis

ååh jag vill också äta mysig middag med mams och C.. Grattis igen älsklings sis till tävlingen. Och hoppas att du hade en underbar kväll hemma i underbara Göteborg

2009-09-27 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0