blingbling

Goddag gott folk! Befinner mig hemma i Göteborg nu och är förtillfället hos pappa och väntar på att två fäktkompisar från Malmö skall komma hit. Är ju tävling här i Göteborg imorgon så de skall sova här.

Annars har dagen bara flytit på. Morgon träning med A - promenad i en och en halv timma - och efter det så blev det packande och tåg mot Göteborg. Träffade IT efter jag kommit fram för en snabbfika och en liten sväng på stan eftersom jag inte hinner träffa henne på hur länge som helst sedan..
Denna fick iaf följa med mig hem idag. Var ju tvungen att kolla in Accesorize butiken!!


nu är det middag och sedan film

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Susanna

åh den ringen är så himla fin! Bra köp!!

2009-09-26 @ 15:44:01
URL: http://susannagullberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

my goood snyggaste ringen eller????

2009-10-07 @ 20:02:06
URL: http://elitportalen.se/emma_samuelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0