Tiger..

Okej jag har gjort något som jag trodde skulle vara bra men det kanske det inte var.. Jag har ju nämligen haft ont i ögonen och tänkte att den J*vla bihålsinflammationen kanske var tillbaka för att jävlas med mig. Så jag kom på att på "Tigerbalsam" förpackningen så står det att vid förkylning skall balsam smörjas in på bröst och hals tre till fyra gånger dagligen. Så varför inte på bihålorna och ovanför ögonen tänkte jag. Nu kommer det vattendroppar/tårar eller vad det nu är, ut från bihålorna, och det är inte tårar!! Helt sjuk. Bröstet värker också efter en liten balsamkur, och snuvan är för tillfälligt ganska hög..

Varför skall jag alltid överanalysera saker och ta det till en högre nivå?

Kanske skulle lugnat mig med balsamet..


ciaociao

mjau


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0