Take me home country roads

Idag blir det ett första eftermiddagsinlägg. Hade en lång och mysig frukost med the roommates. och nu blir snart en sväng på stan med JvP. Har lite tråkiga saker att göra som att byta batteri i en klocka, lämna in en jacka, och the story goes on..

Lite plugg att göra och sedan är det shopping som gäller!! jag fattar inte, jag brukar vara jätteambititös men sedan jag flyttat hemifrån så går jag bara och myser och tar dagarna som de kommer. Vílket visserligen är bra att jag har lärt mig att "fånga dagen" (kommer ni ihåg mina mission i våras) men det är ändå lite frustrerande..

Jag förstår verkligen inte varför.

Min sis är som jag berättat i Spanien som utbytesstudent i ett år. Madrid är the destiantion. När mamma kom och hälsade på mormor och morfars i helgen när jag också hälsade på dem, fick jag en otrolig saknad i kroppen. En saknad efter min syster. Du kan inte förstå hur mycket jag saknar dig!!. Men det är nog allt ett litet hål i mitt hjärta. My black little heart have a hole and thats because of you!. Haha det är nog bara du och jag som fattar den meningen!!

Sedan till råga på allt fick jag hemlängtan i helgen efter alla underbara vänner och vänner som inte befinner sig inom Sveriges gränser. Jag tror att jag blev fyra år igen för några timmar.. En liten flicka.. Fy sjutton..

Bort från drömmandet och till verkligheten för ett tag

Later

ciaociao

Och bara för att jävlas med min syster för att jag saknar henne så kommer en jättegammal bild på henne under hennes.. ja vad skall man kalla det ? Fjortisdagar??

hmm


Fast så här ser hon ut förtillfället. Vilket jag är glad för att hon gör för hon är supersnygg!!




Kommentarer
Postat av: Gustaf

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Klockren bild, syrran!



2009-10-20 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0