Salute på skatteverket

Hemkommen från stan efter att ha sprungit fram och tillbaka efter att ha letat efter ... ja brevpapper! Skämt det fanns inget som 7åriga flickor skulle tycka om! Jag var verkligen överallt!! Skämt

Jag stegade istället iväg till skatteverket för att ordna med lite papper till deklarationen. Och vad händer då? Jo jag blir uppraggad! PÅ SKATTEVERKET!!

Jag har känt att jag haft ett lite RnB ala Beyonce/Mariah Carey mood idag när det gäller kläder, så jag vet inte om det var det som avgjorde men raggningsrepliken löd:
"Lyssnar du på hiphop?" (Jag satt och lyssnade på Ipoden)

And the story goes on.. Det slutade med att han ville att vi skulle ses för en kaffe, men när jag sa att jag hade pojkvän(en liten vit lögn) så sa han:
- Jo jag har tjej med men man kan väl vara vänner?

Absolut tänkte jag lite ironiskt men jag visste att han inte var ute efter att vara bara "vänner" om man säger såå.. Jag fick du dra en till liten vit lögn om att vi skulle förlova oss. Jag och min "pojkvän" alltså. Så då lämnade killen mig ifred. Men innan dess hade han skämt ut mig i hela lokalen.

Han frågade nämligen vad jag gjorde och när jag sa att jag pluggade undrade han var jag ville bli när jag blir stor.. Jag svarade att en dröm är att bli FNs första kvinnliga generalsekreterare.. Varpå han först säger WOW, sedan börjar göra honör och skrika ut "salute, salute"  i hela lokalen.. och där sitter jag själv och lyssnar på Ronan Keating.. Funny!
Lite pinsamt.

Nej man skall inte vara elak mot människor men jag var inte och är inte intresserad av att lära känna honom på det planet - om ni förstår vad jag menar..

Men om ni vill ha ragg har jag hört att det nya stället att hänga på är Skatteverket.


Nu lite plugg sedan träning, sedan är det vinkväll med L.

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0