Merry Xstmas

Såg ni matchen igår? Eller snarare tomtarna som sprang runt på planen och inte hade röd-vita kläder på sig? Man hade ju kunnat tro att danskarna tog efter sina färger efter jultomten, men kära vänner igår var det svenskarna som räknade ner dagarna till julafton. Fy fan säger jag bara

Jag och AN satt på varsin sida om skåne (hon åkte hem till sina föräldrar igår) och hade världens jävla diskussion om matchen. Som två män med ölkage och ölen i hand och inget vettigt i varken skalle eller till jobb, tror jag säkert att både hon och jag ett antal gånger stod upp och skrek, hade utförliga teorier om vad Lagerbäck borde göra och sedan blev vi nog allmänt jävla bittra.

Lagerbäck försökte testa ngt nytt igår och det skall han ha kredd för, men jag tror att den gamla urtvättade landslagsoverallen för mer tur till sig än hans kostym och slips.. Han skall ha poäng för att han försökte iaf

Hejdå Sydafrika, hejdå VM.. Hej tråkig-sommar-utan-VM-nästa-sommar.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0