Lost love

Snart är tentan klar! Finally!! Jag ser äntligen slutet på evigheten. Skriver som min älskade syster, att snart är det helg. Gud vad skönt. Och jag vet någon som skall shoppa imorgon. Jag får nästan hallucinationer av mitt shoppingbegär. Ngt riktigt fint skall jag unna mig.

Imorgon fyller L år så vi skall sjunga upp henne och fira henne på kvällen. Skall bli superkul!!Hantverkare kommer hit till lägenheten klockan 8 imorgon bitti och skall ordna saker som inte fungerar, bland annat mitt element! Kanske därför jag har blivit förkyld för att det är så kallt!

Jag skall vara totally honest! Jag har kommit på att jag klarar mig alldeles utmärkt utan pojkvän. Som Beyonce sjunger, så är Me Myself and I what I got, and I now become my own best friend. Men när alla tre roommatesen kommer ha sina loves här över helgen, då kommer jag bli det svarta fåret. Två utav de trevliga loves har redan kommit och AN väntar på sin Love som kommer inatt med tåget från Göteborg. Jag skall inte klaga för min bror kommer på besök i helgen, men bror och love är verkligen inte samma sak. Nej nu hade jag faktiskt velat ha en pojkvän. Någon som jag verklígen tycker om och känner att jag kan älska, och som älskar mig. Någon man kan krama och pussa på, som pussar en godnatt och pussar en godmorgon, någon som saknar en när man är borta och någon som jag kan sakna. Någon som man kan skratta och skämta med, någon som man kan dela sorg med, någon som man kan berätta hemligheter och någon som man kan bara vara med.
Någon som inte är mamma/pappa, syskon, vänner eller familj!


Jag skall egentligen inte klaga för jag har världens bästa vänner och världens bästa familj som jag älskar överallt annat. Men ibland är saknaden efter något annorlunda på ett djupare plan stor.



ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0