jaktpåjacka

Nu har pluggtiden istället bytts ut mot ett the hills marathon! J´adore the hills!!

Så fort vi har kommit iordning skall jag lägga upp bilder på lägenheten! Men det är fortfarande flyttkartonger överallt i lägenheten..

Just nu är jag på jakt efter en dunjacka.. En snygg inte kort inte lång utan halvlång. Som inte ser ut som alla andra.. Någon som har några förslag för jag är verkligen desperat. Det är svinkallt är och vinden blåser. Snart dags att börja gå till ide känns det som. Som tur var har hantverkarna varit här och vi slipper våra trasiga fönster och element. Värmen börjar sprida sig i lägenheten och draget från vissa fönster har försvunnit!

Tur är väl det för annars hade jag fått en till lugninflammation..

Later

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0