I dont need a man !

Okej jag är snart klar med 66% av tentan. Och vissa stress moment som adressändring, byrå som gott sönder och sängen som stod ouppackad är nu avklarade. Jag har sovit som en prinsessa två nätter i rad i min nya säng med mina kära roomates sovit i sina tältsängar i sin eviga väntan på sina sängar. Känn min skadeglädje haha. Fast de har i och för sig kämpat hårdare med lägenheten så jag har nog lite att ta igen. ANs föräldrar var på besök igår och nu är kylskåp/förråd etc fyllt med mat igen. Haha så himla gullig pappa AN har som hjälpte oss med ihop monteringar av olika saker, och det lite  mer tekniska som man totalt har glömt av från högstadiets ellära.

Vi hade ju inget internet i lägenheten heller, så jag har ordna ett mobilt bredband som förtillfälligt funkar perfekt! Det är däremot bristen på tid som gjort att jag inte har hunnit blogga.

FÖRE





Benen som steg 2






OCH VOILA!



Och ja, jag vet att lakanen inte är det vackraste men jag orkade bädda om, vänta bara tills de snyggaste lakanen kommer! Princessdreams!


Och ja jag satte ihop sängen helt själv! L hjälpte mig bara att vända den på rätt håll igen

ciaociao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0