Godmorgon Göteborg


Efter en ganska orolig natt på avenyn (vilket resulterade i att jag hade svårt att sova!!) Så har staden nu vaknat upp helt död.. jag menar lugn.. Söta mamma har gjort riktigt kaffe till mig och snart är det frukost time. Katten tror fortfarande att han är en hund och det lyssnas på celine dion, som ger mig lite flashbacks till när man var liten.

Idag blir det plugg och klockan ett möter jag upp IT på kungsport. Lugn kväll blir det idag också med familjen.

Angående idol igår. Okej jag brukar inte skriva sådana här inlägg men det var verkligen totalt fel person som åkte ut, med tanke på att det fanns en kille som inte ens kunde sjunga sin låt och det lät som naglar på svarta tavlan när han sjöng. Jag tror vi alla vet vem jag menar. Okej jag sjunger inte heller det bästa, så egentligen skall jag inte säga ngt men kände att jag behövde lätta på mina känslor lite..

r


Julpyntet verkar också redan ha intagit Avenyn



ciaociao

Kommentarer
Postat av: sis

åh nu får jag faktiskt lite hemlängtan...

2009-10-31 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0