Boring day!

IDag har det verkligen inte varit ngn glamourös dag.. Städastädastäda och nu plugga. Buää. En helt vanlig grå tisdag, eller grå och grå solen har ju tittat fram men den har inte varit så händelserik..

Man förstår verkligen hur bortskämd man är med att alltid, och jag menar alltid, ha god mat på bordet. Hälften av ganget sitter och tittar på matlagningsprogam, de säger att det är för att det är förkväll på tv4 med Carin da Silva men jag tror mig ana att det är inspiration de är ute efter..

Imorse vaknade jag sent, vilket var skönt för jag har varit så trött de senaste. Tog mig en lång och blåsig promenad med ANs Ipod - gud vadbra musik hon har - och var tillbaka en timme senare. Så skönt att bara komma ut och röra på sig, visserligen är jag fortfarande förkyld, men har man inte kunnat träna på två veckor med fäktningen eftersom man varit förkyld så är det på tiden att röra på kroppen nu!!

Over and out
¨G

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0