Utan mening utan mål finns vi två! Eh jag menar tre!

Efter dagar av huvudvärk och illamående, antagligen på grund utav stress från tentan så är det idag utgång med tjejerna. Har haft både feber och illamående och huvudvärk idag igen - men avklarandet av tenta måste firas!

Schlager  och tjejmusik är på högsta volym och natten är ung!

Självklart ANKI så ses vi på glöggen hos pappa. Självklart saknar jag mitt nu saknade och älskade (!) Göteborg, (Sjukt vad man kan sakna ngt som man tröttnat på - men efter allt ändå så kommer Göteborg ändå vara ett älskat Göteborg!) Men Malmö och mitt älskade skåne-land kommer alltid att vara en tryggplats det med!

Ikväll är det ladies night out - trots min feber!!!!


Ciaociao

PLAY IT FOR THE GIRLS!


Kommentarer
Postat av: sis

sjukt att jag lyssnade på play it for the girls när jag skulle gå in och läsa din blogg...

2009-11-22 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0