Some are just the drama

Efter en minst sagt DRAMA fylld natt så är det söndag. Det måste nog vara helgens mest slappaste dag.. Fick sova ut imorse så nu är man nog helt återställd efter sömnbristen. Men det jag inte förstår är att varje gång jag och tjejerna går ut, blir det alltid och då menar jag majoriteten av alltid - drama. Inte mellan oss såklart men det händer alltid de sjukaste sakerna! Varför händer det alltid oss? Finns det vissa personer som bara drar allt drama till sig?

Det enda jag kan konstatera är att om vi hade varit en dokusåpa - då hade vi haft mest tittare!!

Dessutom har jag världens underbaraste mormor. Jag råkade nämna för henne i telefonen att mitt kylskåp var tomt och att jag var för lat för att orka handla. När mormor och morfar kommer och hälsar på mig igår så har hon fyra proppfulla kassar med mat! Och en veckorevyn! Min lycka var gjord för dagen! Min mormor måste vara en sänd ängel från Gud.. eller nåt!

Nu är det kaffe, veckorevyn och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda..

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0