sleeeeeeeppy

En mycket trött G försöker nu komponera ihop dagens första inlägg. Huvudvärk har jag också!!

Efter en två timmar (ungefär) lång promenad ner till havet med JvP och L har nu "Efterträningströttheten" kommit. Skall sova några timmar för att bli pigg tills kvällens tillställning som äger rum på Toshop i Lund. Någon VIPkväll med modevisning och efterföljande efterfest på Herkules. Får se om det blir någon efterfest för mig eftersom jag faktiskt har en date imorgon (!) tro det eller ej!

1500 i Danmark är det planerat, och ni som känner mig vet vem det är jag talar om, ni andra får vänta lite till innan jag kan avslöja ngt.. Om det ens blir något att avslöja!

wewillse..



Nu är det några timmars sömn och förhoppningsvis ett litet roligare inlägg senare!

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0