Rum 306

Godmorgon Sverige! Måndag igen och jag skall åka iväg till Lund nu för att plugga tillsammasn emd kusin A. Sedan har jag föreläsning klockan 15 och efter det blir det träning... Veckan blir ganska händelserik måste jag säga.


Idag kan det konstatera att Starbucks är min bästa vän.

På lördag blir det en liten premiärmiddag för en ny klubb som öppnar här i Malmö. Rum 306. Klädsel? Vad som passar en premiär-. (?!)

Vad som passar en premiär? Hm antingen är det någon skapelse signerad Oscar de la Renta som egentligen borde passa på Oscarsgala, eller så är det någonting lite mindre.. Ja mindre bara..

Frågan är bara vad sjutton jag skall ha på mig! Förslag tas gärna emot!


Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0