Losing concentration

Ibland finns det saker som man inte gillar med saker som man egentligen gillar.. Jag absolut hatar att SOL (språk och lingvistik centrum i Lund) inte har någon täckning inomhus. 

Jag vet inte om det beror på att man vill att studenterna skall koncentrera sig på sina studier som både mobilbredband och mobilen inte fungerar där inne.. Helt sjukt. En sak som är bra med skolan är internet som man kan få tillgängligt.. Problemet är att det inte funkar att koppla in på min dator för jag fattar inte hur man gör – fine att jag är oteknisk men ändå! Därför skaffade jag ett mobilt bredband för att göra det hela lättare för mig. Men inte f*n funkar det heller! För att det inte finns någon täckning på SOL.. Skämt!

Sitter nu på UB (universitetsbiblioteket) istället och väntar på att föreläsningen kl 15 skall börja.. Och just det ja.. jag skulle skriva en seminarieuppgift.. Koncentrationen är inte på topp.

nu måste jag få tillbaka koncentrationen!

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0