.

Förtillfället förstår jag mig inte på min kropp.. Jag är konstant trött. TröttTröttTröttTröttTröttTröttTröttTröttTröttTrött. Och jag fattar verkligen inte varför.. Jag äter vitaminer, och dricker inte mkt kaffe, äter bra och dricker mkt vatten, tränar också.. Men ändå är jag trött..

Ihelgen blir det rehab och återställning hos mormor och morfar. Skönt att komma ut lite på landet och friska luften. Se fälten och känna salta vindar från havet.. Mycket plugg blir det också eftersom vi har en jätte pedagogisk lärare (...) som bara ger oss mer och mer sidor till tentan om två veckor..

Snöstormen i Skåne igår skulle leda till att jag skulle handla en vinterjacka idag, men det får bli imorgon!
nu är det snart mammas pojkar på tv

ciaocia

Kommentarer
Postat av: Björn

Men börja drick kaffe då så ska du se att du blir pigg =)

2009-11-07 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0