Despen kallar

Jag förstår att ni har saknat mig med tanke på besöksiffrorna men nu är jag tillbaka. Har stressat de senaste dagarna och igår tog jag 0630 tåget till Malmö för att ha föreläsning klockan 11 och sedan var det träning klockan 17 och sedan somnade jag enormt gått 2200. Så det har inte riktigt funnits någon tid.

Nu är jag tillbaka och imorgon är det föreläsning klockan nio. Jag och L märkte att vi läser samma böcker (Babbeldrottningen av Meg Cabot, som även Blondinbella läser) så vi hade tänkt leka tanter och ha en bokklubb..

Efter att ha lekt Desperete Houswives nästan hela dagen, eftersom jag har tvättat och lämnat i skor hos skomakaren, handlat, målat naglarna, läst chiclitt böcker och lagat mat, så är det nu dags för il quattro icke fruar att bli fruar. Om jag fick välja skulle jag självklart vilja vara Gabrielle. Snyggt namn förresten! Dessutom är hon sjukt vacker! Kanske inte hade velat vara precis som henne ändå..

Nej nu är det thé, updates later

ciaociao








ps. ES, jag åkte ju hem igår så vi får ses nästa gång jag kommer upp eller om du skall ner och titta på VC tävlingarna i Köpenhamn.. Hoppas jobbet gick bra!
Andiamo! Pussar

Kommentarer
Postat av: susanna

jaa jag har saknat din blogg....tur att du uppdaterade nu iaf :)

2009-11-03 @ 22:35:54
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0