Cleaning out fridag 13th

Jag vet inte om det är för att det är fredag den 13. Men jag har haft lite oflyt idag måste jag säga!

Seminariet gick bra och min grupp fick bra respons.. Nöjd som jag var tog jag bussen hem och gick raka vägen till ICA för att köpa riktigt j*vla snabbakaffe, och inte ngt billigt äckligt kaffe. Nöjd nu sitter jag med min mörkrostade LYX Nescafé.

Och eftersom jag är så kär i den burken förtillfället så hade jag gärna velat lägga upp en bild på den här på bloggen men då kommer problem nummer två.

.. Jag hittar inte kamera sladden..

great!

Sedan såg jag när jag kom hem att jag missade en föreläsning med SHARI´A kursen som jag skulle haft idag..

Dessutom så har jag tappat bort "locket" till mitt bredband..

Bra dag!!

Nu skall jag kompensera detta med att städa. Självklart kommer jag säkert göra sönder ngt men det återstår att se..




ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0