Awful!

Dagen  har varit lång och intensiv! Världens hemskaste film i skolan om Sverige på 40-50 talet. VIsste ni att 63000 kvinnor tvångssterialiserades i Sverige då? 63000!! Herregud det är bara 60 år sedan snart! För er som vill se filmen heter den "Den nya människan" och i den spelar bl a Maria Lundqvist

Världens jobbigaste träningspass blev det idag med, och en lektion med min tränare på 40 minuter.. Fokus med min träning kommer nu ligga på att bygga upp hela kroppen efter min bi-och lugninflammation så nu blir det mycket arm och bålmuskler som kommer att jobba.

En tigerbalsamluktande tjej begav sig sedan till sin apartment för att titta på DAGENS MAN med Carolina Gynning. JvP gjorde mig och mina tjejer sällskap med chips och dip. Trevlig överraskning på onsdagskvällen!

Imorgon blir det bättre bloggning!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0