walking with Starbucks

Nu är man hemma efter skolan och en kaffe med L på damatteo. Hann en sväng med på stan och nu har jag precis slängt i mig lite pasta och kikat på Tyra Banks show. Sjukt att det finns internet sidor som vänder sig till gifta personer som är beredda att ha en affär med någon annan än sin partner utan partnerns vetskap. Det var det programmet handlade om iaf.

 Ibland har man sådan tur - hade nämligen inte gjort min läxa helt fullt ut och trodde att vi skulle ha jättestort förhör, så jag kände mig överkörd redan innan lektionen hade börjat, men nej vi hade inget förhör, tur för mig!

Tog med mig mr Starbucks på en promenad till skolan med.



Och sedan blev det ett litet snabbt inköp på Zara.



nu är det barnträning som gäller, later!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0