addicted

Okej jag är ju störd, helt bloggberoende! Nu har jag vart och handlat med pappa och laddat upp för pluggdagar.
Hämtade ut ett par skor från skomakaren och den snälla människan gav mig en liten present.

 nu kan sommaren bara komma och jag är redo! Bring the party on! haha

Sedan lite ingredienser till matlagning eller typ matlagning.

       

 


När jag var uppe i Stockholm så bjöd SZ mig på en Anna-Skipper-morgondrink med citron ingefära, olivolja och vatten om jag inte minns fel.

 

Receptet för en drink är:
En citron
2 cm Ingefära
En matsked olivolja
1 Dl vatten


Skala citronen och sedan slänger man ner allt i en mixer. Mixar på och häller upp i ett glas med isbitar i. Yummie

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0