Stockholm

Nu är man hemkommen från Huvudstaden och det är med blandade känslor som man möter ett regnigt Göteborg. Tävlingsmässigt vill jag inte ens prata om det, resultatet måste ha varit årtusendets flopp. Men helgen i övrigt har vart helt underbar!

I fredags blev det med köpt picknick vid vattnet på kungsholmen och efter att våra magar var mätta och belåtna åkte vi hem till SZ för att göra oss iordning för UNICEFs Humorgala, ni såg väl den på tv? Iaf så var det jättekul att få vara där och Måns var såå gullig. Kenza var också spotted bland vip-borden med de andra kändisarna. Eftersom många platser kring vipborden var tomma så fick några glada personer i publiken hoppa ner och sätta sig där, men efter allt vårt suktande efter de platserna lyckades vi inte komma ner. Det blev istället platser mitt framför scenen och det var ju bra om - trots en pelare som var i vägen.

Efter galan köpte vi med oss lite mys hem och så blev det lite film och sedan läggdags. Lördagen bjöd på tävling, och efter det blev det middag på Vapiano i gamla stan och efter det ett glas på Josefinas. Vid halv ett drog jag och SZ hem för att sov uuut. Idag blev det en brunch på Espresso house för att sedan göra vad vi kaller en effektiv shoppingrunda. Tyvärr kom inga kassar hem. Det är så konstigt att mitt shoppingbegär bara har försvunnit. Det är Illa.


Tåget hem iaf gick jättefort, fattar inte hur. Det mest irriterande var att en liten unge som satt breve mig höll på att smygpruta hela tiden så det luktade förjävligt....


Nu är det en trötthet utan desslike men ryska och skola imorogn så jag måste göra lite läxor jag ligger efter med. Tror jag håller på att bli förkyld med för kroppen är så stel och det gör ont att bara vricka på lederna.



Utsikten från publiken plus den jävla stolpen..

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0