Cheers Anna Skipper!

Godmorgon folket!
Idag börjar jag dagen med att skåla med "Anna Skipper" och sedan en fruktsmoothie med valnötter på. Vitaminchock i kroppen ja tack!

Gårdagen var riktigt trevlig och draget på Modesty var verkligen stort. Hann förbi mammas nya lägenhet också för att se hur den såg ut, har ju inte riktigt orkat bry mig om flytten eftersom jag vet att min tid att flytta kommer komma ganska snart!

Sis hade en liten gathering med sina vänner och jag sprang upp för att hälsa på alla gulliga tjejer samt checka nya boplatsen. Gott folk, när ni promenerar förbi CondecoAvenyn så kan ni ju slänga en liten blick på balkongen precis rakt ovanför Condeco och skrika hej. Det är nämligen min balkong!

Nej Nu är det inte många dagar kvar till Special idrotts prövningen och jag börjar bli lite nervös.. Illa.

Just det ja mobilidioten gick sönder igår. Hoppas Gud förbannar touch screen Samsungs telefoner. Telefonen älskar jag men den är inte riktigt anpassad till vårt kalla klimat om jag säger så. Så efter skolan imorgon får det bli att lämna in den. Varför händer allt när man inte har tid för det? ?

Egentligen vill jag läsa nyaste nummret av Elle, men har legat lite på latsidan sedan jag vaknade i och med att det var Tyra Banks show3an. Love that show!



I wish I  could...



Godmorgon Anna Skipper!


Frukost!

Ciaocíao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0