Hola foks!

Im back! Tenten tog exakt femtio minuter, och om jag har räknat rätt så har jag klarat den. Grymt! Jag fattar inte hur man kan sätta den tentan till tre timmar? Tre timmar! Det är hur lång tid som helst! Men bättre med för mkt tid än för lite?

Om ni inte lyckats  komma på min studieteknik skall jag berätta den nu! massa fun light lemon och schlager musik. Varför inte kaffe kanske vissa frågar.. Jo för att kaffet har nu blivit en dryck som gör att jag slappnar av när jag är stressad. Så om jag skall dricka kaffe för att bli pigg är det väldigt sällan det funkar eftersom jag istället blir trött. Alltså summan av kardemumman är att jag måste ha ngt kallt att dricka. Och varför schlager? Ja varför inte - man blir sjukt glad av den musiken och allt går lättare.

Nu väntar en lugn kväll. Skall bli superskönt. Och imorgon är jag ledig från skolan så det blir fika, träning och shopping
Träffar C på valand vid två och innan dess träning med V. och fäktning på kvällen - det ser ut att bli en riktigt bra dag!. Utgång på kvällen också för att fira att tentan är klar. Gud vad längesedan det var jag var ute. Helt sinnes. Men imorgon blir det och jag är ganska taggad haha.

Nej nu skall jag nog ta en huvudvärkstablett. Verkar som om mr headake varit i farten

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0