Time to wake up?

Godmorgon - jo det är sant godmorgon säger jag nu halv ett på dagen! Jag har sovit sjuka tretton timmar och tror ni att jag är pigg för det ? Nej is my answer.

Som ni förstår blev det ingen skola idag. Utan det blir att knappra alvedon/ipren eller annat skit för att få bort vad jag tror är feber. Måste ta tag i skolgrejer..

träning ikväll om det blir bättre, men nu det bästa målet på hela dagen! Frukost.

Jag skall nog trösta mig själv med att gå ner och handla några tidningar med. Elle, Cosmo, Chic, veckorevyn, bild extra. I love it.

Och för att  muntra upp mig mer och alla andra som längtar till vår och sommar kommer nu en liten inspirationsbild.



tänk vilket I-lands problem man har när man måste skugga ansiktet med handen! Nej jag har alltid ett par solglasögon i väskan. Just i case.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0