Spring is in the air.

Äntligen hemma, Ingen kaffe med L och jag hann inte träffa V  - booooring

Nu skall jag laga mat och sedan plugga. Har lite saker att göra som vanligt. Busy lady is what the call me.
Inga roliga saker kom hem heller efter en sväng på stan - eller jo en kaffe från centro i magen, ett månadskort och biljetter till malmö i helgen.
Mormor skall ha damlunch och jag skall hjälpa till eftersom hon har opererat sig och det är ju ganska kul att höra skånegossip. Dessa tanters skvaller vill man inte missa, för det är sjukt mkt skvaller haha så det skall faktiskt bli kul. Skall hinna träffa LN på fredag när jag kommer eftersom hon är hemma från Cambridge.

Nej nu måste jag ha lunch i magen, koffeinkicken börjar verka och jag blir spatt galen och skakig..

ciaociao ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0