realese me..

Jag älskar när problem bara löser sig. Minns ni i lördags vad jag skrev om?
Det är löst och allt är tillbaks där det skall vara. En lättnad suck dras igenom mina lungor. Och allt känns bra iaf. Skönt att vi vuxna människor vet hur problem skall lösas.

Efter två dagar utan någon form utav motion mer än skrivandet på tangenterna så börjar jag få sjukt mycket myror i benen. Svårt att koncentrera mig etc. Det är bara att erkänna men jag var född till att träna.

Nu får jag istället träna något hos mig som behöver tränas lite mer än muskler och psyke. Koncentration.

Nu är det åter till den jävla rapporten, om den hade vart i pappersform hade den varit en liten askhög nu. Det kan garanteras.

Så jag är nu beredd på en natt fylld av smattrande på tangentbordet, och molly sandens låt på repeat.
ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0