Pump it..

Nu är jag hemkommen från träningen och Agnes bidrag i melodifestivalen "Lovelovelove" spelas för fullt. Inget vidare snyggt klädd var hon men låten är grym!.

Nu skall en kopp thé kokas, och sedan skall det pluggas mänskliga rättigheter inför den betygshöjande prövningen jag har i Samhäll A. Sjukt mkt annat skall göras förutom det. Rapport skall skrivas - vet fortfarande inte ämnet jag skall skriva - Ett prov och muntlig redovisning. Specialidrotten som jag också tentar upp frånVG  till MVG är ännu jobbigare. Skulle gissa på 400 sidor detaljfakta som skall pluggas in och sedan träningsdagbok och två inlämningsuppgifter. Sedan är det ju ryskan som jag läser på universitet. Tentorna närmar sig.

Nej de närmsta veckorna kommer mitt liv bestå utav träning och plugg. Nu har jag varnat er för det.

Man lyckades få pappa att komma med på SATS provträning imorgon så det blir bodypump klockan elva för vår del och sedan blir det bandet. Jag och pappa skall pumpa i takt haha. Nu skall han få visa de muskler som han säger att han har.

Forza

Ciaociao



Ps. AS krya på dig, hörde av ES att du var sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0