prima ballerina vs pump it diva

Nu väntas ett body pump pass för sats för att pimp up my arms and body, en liten tur på kära bandet. Sedan hem äta lunch, update er om ngt vettigt - har inte kommit på vad bara - massa plugg och träning ikväll. Så det blir en liten späckad dag med mycket som skall göras men inte så stressigt förhoppningsvis.

Förhoppningsvis skulle V med till gymmet, men då hon är mer av en prima ballerina så vill hon inte till body pumpen  där jag och singelmammor skall pumpa - kanske några biffar med. Nej ett danspass ville hon, men eftersom jag tyvärr är född med att vara sjukt jälva orytmisk så hade jag antagligen snurrat femtio varv åt höger i superduper fort takt när man istället kanske skulle snurrat 75 varv åt vänster långsamt enligt instruktören. Som tur var har detta aldrig hänt, men tro mig jag vill inte att det skall hända heller. Så förhoppningsvis möter jag upp V vid banden - det är iaf ngt jag kan hålla takten på. Framför Oprah såklart.


  VS 

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0