Moving on..

Vad händer med detta väder? Innan när ja gick till skolan imorse var det sol och solglasögon på, nu när jag kom hem var jag som en isbit och höll på att frysa ihjäl i snöstormen.. Fattar ingenting men egentligen borde man inte vara förvånad.. We call it the Swedish weather. Iaf gick till skolan idag även om jag egentligen inte orkade, men eftersom en kommande tenta snart på ingång är det inte så bra att missa lektioner, eller hur?

Nu märker man iaf att familjen skall flytta från vårt kära hus. Allt personligt skall nu packas ner i stora flyttkartonger för kommande fotograferingar och visningar av huset. Så förtillfället lever jag i ett tomt och stökigt rum, eller ja snart. Har inte börjat packa ner ännu, har en annan packning att göra och det är den till pappa. Först packa kappsäcken till pappa. sedan kartongerna till huset. 

 

Så jaa mitt rum är sjukt stökigt nu, men skall passa på att rensa bland allt bråte med som man har samlat på sig under året..

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0