Monday

Godmorgon! Solen skiner och jag skall återigen sitta inne och plugga. har ju tentaonsdagkväll.. Kanske sätter mig på balkongen så man kan uttnytja vädret lite.

Sedan blir det barnträning och träning ikväll. Skall bli så himla skönt. Att bara få rensa tankarna och börja fokusera på tävlingen i helgen i köpenhamn. Hann ju inte med så mkt träning förra veckan eftersom jag var tvungen att skriva klart rapporten men denna vecka blir det lätt träning flera dagar i veckan samt tävling. Hade tänkt klämma in en shoppingdag på torsdag eftersom jag inte har skola. De andra i ryska skriver sin tenta på lördag men eftersom jag är ute och reser igen kan jag inte den dagen. Så jag är helt ledig! Nice.

Gud när man inte tränat på ett tag har jag ungefär 35 arméer av myror i ben och resten av kroppen. Jag har kommit fram till att jag blir stressad när jag inte tränar. Hm alltså måste jag träna ganska mycket nu, så jag kan slappna av.

När vi städade huset inför fotograferingen och visningen av huset hittade mamma några snygga silversmycken från den tiden när hon bodde i Etiopien. Skall visa dem för er men de måste putsas upp så det får bli efter det.


Nej nu måste jag bli lite aktiv i min  ryska

hörs sedan ciaociao



Kommentarer
Postat av: Randy

Vad är det du pluggar för nåt?

2009-03-23 @ 14:42:42
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0