in hurry

Egentligen fattar jag inte varför jag skriver för jag har så sjukt bråttom. Om en timma kommer pappa och hämtar mig för vi skall äta lunch och då skall jag ha:

♣packat väskan till köpenham
♣städat mitt rum
♣skickat iväg ett rättat exemplar av min rapport
♣gjort mig iordning

är detta möjligt att hinna? we will see. 

Igår var kul iaf. Jag V och SG satt hemma hos mig och pimplade vin innan vi insåg att klocka var för mkt. Satte oss i en bil till stan - nej AS jag vinkade inte in den haha men däremot när jag skulle hem haha - (förlåt var tvungen att skriva om det, det är ett litet intern skämt mellan mig och AS). Sticky blev destinationen och jag har nog aldrig haft så roligt åt folk som där. Dräggigt fulla ungdomar som är kapabla att göra vad som helst när de har ex antal promille i kroppen. Sjukt kul underhållning iaf. Har aldrig varit på Sticky innan men ett återbesök kanske skall göras de dagar som är gråa och trista och livet känns depp så man kan få sig ett gott skratt. Dessutom tog jag tillfället iakt att leva ut mitt alter ego lite grann. Bra tjej det där egot. Peace


Nej nu har jag jättebråttom måste kila. Om några timmar är jag i en bil på väg till VC tävlingar i Köpenhamn




vackra köpenhamn

btw här är  de nya älsklingarna som fick följa med mig hem igår.




ciaociao


peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0